OVERNACHTEN IN ONZE BED & BREAKFAST
In B&B Molenhoeve draait alles om rust, charme en persoonlijke aandacht. De zes gerenoveerde tweepersoonskamers zijn stijlvol ingericht en bieden alle comfort voor een ontspannen verblijf. Of je nu je batterijen wil opladen, de natuur induikt voor avontuur en plezier of gewoon even weg wil met z’n tweeën; bij Molenhoeve vind je de ideale combinatie van huiselijke gezelligheid en hedendaags gemak.
Klaar om jouw koffers te maken?
Kom onthaasten in de B&B
Onze gasten aan het woord
Eerlijke ervaringen van onze logees.
Veelgestelde vragen
Vind antwoorden op de meest gestelde vragen over onze B&B.
Welke kamertypes zijn beschikbaar?
De B&B beschikt over 6 luxe kamers:
- 2 Compact Rooms (met uitzicht op de vallei of tuin)
- 2 Cosy Rooms (met uitzicht op de binnenkoer of tuin)
- 1 Groundfloor Room
- 1 Superior Room
Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
Gedurende een verblijf in het weekend kan je inchecken vanaf 15u. Uitchecken gebeurt zondag om 11u. Gedurende de week kan je inchecken vanaf 15u en uitchecken om 11u. We vragen je om je aankomsttijd vooraf te melden. Dit helpt ons om je een warm welkom te geven.
Wat is er aanwezig in de kamers?
Alle kamers zijn uitgerust met:
- Tweepersoonsbed
- Bureau, zitbankje, spiegel
- TV, airconditioning, vloerverwarming
- Badkamer met inloopdouche, toilet, lavabo, haardroger
- Frigo op de kamer
- Gratis Wi-Fi
- Handdoeken en verzorgingsproducten
Is er een kinderbedje beschikbaar?
In de Compact Rooms is geen mogelijkheid voor een kinderbedje. Voor andere kamers kan je ons hierover aanspreken.
Is ontbijt inbegrepen bij het verblijf?
Ja, het ontbijt is inbegrepen en wordt geserveerd in de gezamenlijke ontbijtruimte. Het buffet bestaat uit streekproducten, eitjes van eigen kippen en zelfgemaakte granola. Van maart t/m september kan je genieten van 8u tot 10u. Van oktober t/m februari van 8u30 tot 10u.
Hoe werkt de honestybar?
In het hart van onze gemeenschappelijke ruimte vind je de Honestybar: hier draait alles om vertrouwen en gemak.
- Kies een drankje of snack uit de bar. Koffie en thee zijn gratis.
- Noteer wat je hebt genomen op het notitieblokje in je kamer.
- Reken af bij vertrek.
Hebben jullie aanbevelingen om uit eten te gaan?
Zeker! In de buurt vind je heel wat fijne plekjes om te genieten van een lekkere lunch of een gezellig diner. We delen graag onze persoonlijke favorieten – van charmante brasseries tot verborgen culinaire pareltjes.
Download de lijst
Zijn er andere faciliteiten?
- Gezellige zithoek en terras.
- Onbeperkt koffie en thee beschikbaar.
- Frisdranken, verschillende soorten bier, wijn en prosecco te verkrijgen in de honesty bar.
Hoe kan ik reserveren?
Reserveringen kunnen gemaakt worden via het beveiligde boekingssysteem op de website of door contact op te nemen via contact@molenhoeve.be of telefonisch op 0032 (0) 4 381 00 25.
Om jouw reservering te garanderen wordt het totale bedrag vereist op rekeningnummer van Geronimo Reborn BE40 0689 4005 0063 BIC GKCCBEBB met je boekingsreferentie en naam als mededeling.
Wat gebeurt er bij annulatie?
Bij annulatie binnen 14 dagen voor aankomst wordt 50% van het totaalbedrag in rekening gebracht. Als je de dag voor aankomst annuleert of niet komt opdagen, dan wordt de totaalprijs in rekening gebracht.
Mag er gerookt worden?
Roken is verboden binnen de kamers. Buiten roken is toegestaan met correct gebruik van asbakken.
Zijn huisdieren toegestaan?
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan op Molenhoeve.
Zijn feesten toegestaan?
Om de rust van de omgeving te bewaren, is het verboden om het vakantiehuis te gebruiken voor feesten of drankpartijen. Daarnaast vragen we om algemene stilte tussen 22u ‘s avonds en 7u ‘s morgens, uit respect voor de medegasten.
Bieden jullie roomservice aan?
Neen, ontbijt en kleine gerechten worden enkel geserveerd in de eetruimte. We serveren daarnaast ook kleine gerechten als lunch of avondmaal. Bekijk gerust onze menu kaart in de bar. Gelieve een bestelling tijdens het ontbijt of bij aankomst door te geven.
Bieden jullie housekeeping aan?
Er is geen housekeeping tijdens uw verblijf. De kamers worden volledig schoongemaakt na het uitchecken. Als u nieuwe handdoeken nodig heeft of extra toiletpapier, gelieve dit te melden tijdens ontbijt.
Neem contact met ons op
Stel je vraag via het formulier en we contacteren je zo spoedig mogelijk.